Mediální skupina A 11 zahájila vydávání nového odborného titulu Retail Magazín, který s důrazem na praktičnost a využitelnost informací v praxi přináší inspirativní rozhovory, zásadní informace z obchodu a marketingu, přehledy a aktuality z trhu, výstupy z oborových konferencí a novinky z logistiky a technologií. Vedením redakce byl pověřen tým kolem šéfredaktora Marka Brodského, který se podílí i na titulech CEO nebo Premium Guide. Časopis Retail Magazín je po časopisech Profi Poradenství & Finance, Profi HR, Lawyers & Business, Eko Česko, Transport Journal, Ze Zdravotnictví a Profi Medicína osmým titulem ze segmentu odborných časopisů společnosti A 11.
Distribuce probíhá řízeně na obchodní řetězce a maloobchodní aliance a dodavatele FMCG. Cílem je poskytnout Retail Magazín výhradně těm, kteří mají rozhodovací pravomoci a jsou z oboru. Retail Magazín rovněž navazuje partnerství s oborovými konferencemi Retail Summit, Retail in Detail nebo Sales Management společnosti Blue Events, díky kterému bude přinášet informace z těch nejdůležitějších konferencí z oboru.
První vydání Retail Magazínu přináší například rozhovory s Viktorem Mayerem Schönbergerem, profesorem a spoluautorem několika bestsellerů o lidském myšlení, sběru dat a úskalí využití internetu v byznysu, generálním ředitelem Electro worldu Romanem Kocourkem, generálním ředitelem Levných knih Romanem Gilánikem nebo předsedou představenstva ESO Market Jiřím Štorchem. Součástí vydání jsou i ankety mezi odborníky z retailu, komentáře a informace o podpoře prodeje.
„Vydání Retail Magazínu je po naší akvizici do Regionální televize dalším důkazem toho, že i letošní rok by měl být pro mediální skupinu A 11 rekordní,“ doplnil ředitel strategického rozvoje a marketingu Jan Kulich s tím, že už na podzim chystá A 11 další novinky, tentokrát na poli oborových ocenění a eventů k titulům CEO a Estate & Business.