V Praze (17. 2. 2022) – Vydavatelství A 11 Aleše Zavorala vyrostlo podle předběžných výsledků meziročně o 300 procent. Tržby za loňský rok dosáhly 330 milionů korun, EBITDA se pohybuje kolem 10 milionů korun. Výsledky odráží především fakt, že A 11 v loňském roce dokončilo zasíťování České republiky týdeníkem Náš REGION a zahájilo vydávání řady nových titulů, v čele se společenským časopisem Mladý svět.
V loňském roce, kdy většina mediálních domů v České republice utlumovala své aktivity, A 11 pokračovalo v expanzi a pustilo se i do segmentů, ve kterých do té doby nebylo aktivní. „Sázka na expanzi se nám vyplatila, důkazem je i to, že všechny nově spuštěné tituly jsou ekonomicky stabilní,“ doplnil ředitel vydavatelství A 11 Aleš Zavoral s tím, že pro letošní rok vydavatelství plánuje nejen stabilizovat své portfolio, ale i otevřít mediální zastoupení nejen pro regionální televize a rádia. „Tento projekt je ve fázi finálních příprav, rádi bychom ho spustili na jaře tohoto roku,“ uvedl Zavoral.
Společnost A 11 v loňském roce vydávala 25 lokálních mutací bezplatného týdeníku Náš REGION (s distribucí na pobočkách České pošty, v síti prodejen Eso Market nebo ve značné části sítě COOP) a zahájila vydávání odborných časopisů Transport Journal a EKO Česko, společenského časopisu Mladý svět, hobby magazínu Kutilství, časopisu pro nejmenší Špuntíci, prémiových magazínů Estate & Business a Lawyers & Business nebo křížovkářských magazínů Náš REGION Křížovky, Mladý svět Křížovky, Sorry Křížovky.